X

L' Interdit Absolu | Η νέα εκδοχή του αγαπημένου αρώματος της Audrey Hepburn

Το 2024 σηματοδοτεί μία νέα αρχή στην ιστορία του πιο εμβληματικού αρώματος του οίκου Givenchy.

Η σχέση της Hepburn με τον Hubert de Givenchy κατάφερε να μείνει στην ιστορία, με την ηθοποιό να επιλέγει δημιουργίες του Γάλλου σχεδιαστή σε πολλές ταινίες της, όπως τις Breakfast at Tiffany’s και Sabrina. Ο Givenchy δημιούργησε το άρωμα L’Interdit αποκλειστικά για εκείνη το 1957, καθώς όμως το όνομά του σημαίνει "το απαγορευμένο" στα γαλλικά, οι φήμες λένε πως η Hepburn δεν ήθελε να λανσαριστεί στην αγορά. Ο οίκος αποφάσισε τελικά να το λανσάρει τη δεκαετία του 1960, με την ηθοποιό να είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του φλοράλ αρώματος με τις νότες από γιασεμί, νάρκισσο και σανδαλόξυλο.

Τώρα το εμβληματικό αυτό άρωμα κυκλοφορεί σε νέα εκδοχή, σημτοδοτώντας μια νέα αρχή στην ιστορία του. Με το L'Interdit Absolu, οι master αρωματοποιοί Dominique Ropion, Anne Flipo και Fanny Bal οδήγησαν την ανατρεπτική υπογραφή του L'Interdit στο απόγειό της, δημιουργώντας μια νέα εθιστική συμφωνία.  Η δύναμη του αρχικού μπουκέτου λευκών λουλουδιών του L'Interdit -κουαρτέτο ανθών πορτοκαλιάς, tuberose και sambac jasmine - διανθίζεται με τις αρωματικές πτυχές της λεβάντας και του κάρδαμου και αναβαθμίζεται από το ζωηρό neroli Essential. Οι βαθιές, ξυλώδεις νότες βάσης, που θερμαίνονται από το cashmeran, ενώνονται με τη λουλουδάτη καρδιά του αρώματος. Ένα απόλυτα εθιστικό υπόγειο ρεύμα από απαγορευμένες νότες καπνού, κίστου και αποστάγματος ρούμι προσθέτει έντονη γοητεία.

Το μπουκάλι του L'Interdit Absolu επαναφέρει την εμβληματική μορφή του αρχικού
αρώματος, που σχεδιάστηκε αρχικά από τον Hubert de Givenchy το 1957 και
ανανεώθηκε το 2018. Το νέο μπουκάλι είναι μια αιχμηρή αναδιατύπωση των προηγούμενων μπουκαλιών της σειράς. Οι λεπτές προεξέχουσες άκρες του χαράσσουν ένα αισθησιακό σχήμα, με τη γυάλινη πρόσοψή του να διαπερνάται από μια πρωτοφανή δομή "παραθύρου”. Το μονόχρωμο μπουκάλι είναι απόλυτα αδιαφανές χάρη σε ένα εσωτερικό από μαύρο χρώμα. Το κορδόνι γύρω από το λαιμό του, σφραγισμένο με το χαρακτηριστικό λογότυπο 4G του οίκου - επίσης σε μαύρο χρώμα - είναι η τέλεια πινελιά στο unisex σχέδιο του μπουκαλιού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο άρωμα συνοδεύεται από ένα ολοκαίνουργιο διαφημιστικό film με πρωταγωνίστρια την Rooney Mara, το οποίο γυρίστηκε στην καρδιά του Παρισιού με κινηματογράφηση που θυμίζει κλασικές ταινίες νουάρ.