Σε συνέχεια του επιβλητικού pop-up Skin Science Club της Θεσσαλονίκης, αλλά και του Hypnôse Drama Van που διέδωσε το μήνυμα της ανανεωμένης θρυλικής mascara μέσα από ένα tour στα πιο κεντρικά σημεία της Αθήνας, η Lancôme εγκαινιάζει τη φθινοπωρινή σεζόν κλέβοντας και πάλι τις εντυπώσεις.
Με αφορμή το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου λουλουδάτου και ξυλώδους La Vie Est Belle L’ Elixir και αντλώντας έμπνευση από τη διεθνή καμπάνια με πρωταγωνίστρια τη Julia Roberts, η Lancôme δημιούργησε στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος μια immersive εμπειρία εικονικής πραγματικότητας.
Λίγα μόλις μέτρα από τη Βουλή των Ελλήνων, οι περαστικοί συναντούσαν ένα "ασανσέρ", ντυμένο στα τολμηρά μωβ-ροζ χρώματα του La Vie Est Belle, το οποίο αφού έκλεινε τις πόρτες του, μετέφερε τον κάθε επισκέπτη πάνω από τις στέγες του Παρισιού και στη συνέχεια μέσα στην καρδιά του νέου σαγηνευτικού αρώματος. Μέσα σε πέντε μέρες, πάνω από 5.000 καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα μαγικό ταξίδι αισθήσεων και να ανακαλύψουν το πιο ανατρεπτικό ελιξίριο της ευτυχίας.