Τα reports της fashion techology εταιρείας The Lyst που καταγράφουν τα πιο hot brands και προϊόντα κάθε τριμήνου έχουν γίνει θεσμός. Tο Lyst αντλεί δεδομένα από τις αναζητήσεις και τις αγορές των καταναλωτών που περιηγούνται στο shopping app του, αλλά και τη συμπεριφορά τους στα social media, και τα αποτελέσματά του συνήθως απεικονίζουν τις τάσεις με πολύ μεγάλη συνέπεια. Για το πρώτο τρίμηνο, λοιπόν, του 2023, η λίστα του Lyst φέρνει στην πρώτη θέση τον οίκο Prada.
Στη 2η θέση με τα πιο hot brands στην έναρξη του 2023, βρίσκεται η "αδελφή" εταιρεία του Prada, το brand Miu Miu που καταγράφει την υψηλότερη ποτέ θέση της στο Lyst Index. Η παρουσία της Prada για δεύτερo συνεχόμενο τρίμηνο στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών, αλλά και η εκτόξευση της Miu Miu, παγιώνουν το κυρίαρχο status της Prada Group στη βιομηχανία της μόδας αυτή τη στιγμή. Ακολουθούν στην 3η, 4η και 5η θέση της λίστας τα brands Moncler, Valentino και Loewe, ενώ την 6η θέση και την 7η θέση καταλαμβάνουν ο Bottega Veneta και οι Dolce&Gabbana.
Στο μεταξύ, ο οίκος Versace είναι αυτός που κατέγραψε τη μεγαλύτερη άνοδο αυτό τρίμηνο και ανέβηκε 5 θέσεις στη λίστα, καταλαμβάνοντας πλέον την 8η. Το show που διοργάνωσε η Donatella Versace στο Los Angeles για τη συλλογή FW'23 το Σαββατοκύριακο των Όσκαρ, απογείωσε τις αναζητήσεις για το brand κατά 44% μέσα τις επόμενες ημέρες. Τη δεκάδα του Index συμπληρώνουν ο οίκος Gucci που βρίσκεται στην 9η θέση και ο οίκος Saint Laurent στη 10η.
Στη λίστα, επίσης, του Lyst εμφανίζεται για πρώτη φορά το brand με shapewears SKIMS, που έχει ιδρύσει η Kim Kardashian, με το sculpting bodysuit από τις συλλογές του να γίνεται περιζήτητο στις αναζητήσεις - το συγκεκριμένο κομμάτι, εξάλλου, κατέλαβε την 3η θέση στη λίστα με τα hot προϊόντα-, ενώ την εμφάνισή του σ' αυτή τη λίστα κάνει για πρώτη φορά και ο J.W. Anderson.