Αίσθηση ελευθερίας, ειδυλλιακά τοπία διακοπών, μία καλοκαιρινή περιπέτεια, η Μεσόγειος και τα μοναδικά αξεσουάρ και ρούχα με την υπογραφή Salvatore Ferragamo. Ο οίκος αποκάλυψε την καμπάνια του για τη νέα συλλογή Άνοιξη - Καλοκαίρι 2022 που περιλαμβάνει τη μικρή μήκους ταινίας της της καλλιτέχνιδας και σκηνοθέτριας Amalia Ulman και τα φωτογραφικά ενσταντανέ που απαθανάτισε ο Hugo Comte, τα οποία αποτυπώνουν μέσα σ' ένα μεσογειακό κόσμο τη γοητεία και τον αισθησιασμό που προσφέρει το ντύσιμο και το styling με αξεσουάρ και ρούχα Salvatore Ferragamo.
Η καμπάνια
Η νέα καμπάνια του οίκου προσωποποιεί την ουσία της καλοκαιρινής ομορφιάς και τις ατελείωτες ευκαιρίες μέσα από το αναμφισβήτητο ιταλικό πάθος για ζωή.
Μία αίσθηση ελευθερίας και ξεγνοιασιάς ξετυλίγεται καθώς παρακολουθούμε την καλοκαιρινή περιπέτεια σε ειδυλλιακά τοπία της Μεσογείου του καστ της καμπάνιας, στο οποίο συμμετέχει η ίδια η σκηνοθέτης Amalia Ulman και ο Αμερικανός, βραβευμένος με Emmy ηθοποιός και μουσικός, Jharrel Jerome – πλαισιωμένοι από τα μοντέλα Greta Hofer, Nyaueth Riam και Xu Meen.Από την άλλη, οι φωτογραφίες του Comte – μεμονωμένες λήψεις και έντονες mise-en- scènes, απαθανατίζουν πολύτιμες στιγμές αυτής της περιπέτειας.
Η επιθυμία φυγής απαλύνεται από τη γλυκύτητα της ανανεωμένης ελευθερίας που συνδυάζεται με την αρχιτεκτονική πλαστικότητα του Comte: οι διαγώνιες γραμμές και οι γεωμετρικές συνθέσεις ενισχύουν τα κορεσμένα χρώματα των πλάνων, γεμάτα ένταση και ζεστασιά. Εικόνες που εμφανίζονται τόσο vintage όσο και σύγχρονες, με πνεύμα που θυμίζει τους σταρ της μεγάλης οθόνης από τη δεκαετία του '60 και του '70. Τα φώτα της δημοσιότητας είναι στραμμένα στα αξεσουάρ, το βασικό στοιχείο του οίκου.
Η ταινία της καμπάνιας που γυρίστηκε από την Amalia Ulman είναι ένα ακόμα κεφάλαιο στο ρεπερτόριο των ταινιών Ferragamo –η Έβδομη Τέχνη είναι εγγενώς συνδεδεμένη με την κληρονομιά του. Εμπνευσμένη από τις συμβολικές καλοκαιρινές εικόνες και τους κώδικες του στιλ Ferragamo, η Ulman χρησιμοποιεί εντυπωσιακές κινηματογραφικές τεχνικές, σε διαφορετικά και αλληλοκαλυπτόμενα επίπεδα, για να τονίσει τη συναισθηματική ένταση της έννοιας της δυνατότητας: μια ιστορία αγάπης, μια αναζωπυρωμένη φιλία, αλλά και η αναζήτηση που κάνει ο καθένας για να βρει τον εσωτερικό του εαυτό. Μια διαχρονική αφήγηση που "δένει" με την έννοια της οικογένειας, με την ευρύτερη έννοια της επανακάλυψης της παιδικής ηλικίας, που δίνει μία ευχάριστη καλοκαιρινή αίσθηση καθώς περνάει και ξαναζεί ιδιαίτερες αναμνήσεις.
Ρούχα&αξεσουάρ Ferragamo: οι πρωταγωνιστές
Τα ρούχα και τα αξεσουάρ Ferragamo δεν κάνουν απλά ένα πέρασμα από την καμπάνια, συμπρωταγωνιστούν: τα iconic σχέδια Vara και Varina, τα bohemian clogs με αγκράφα Gancini, τα mules με το υφαντό επάνω μέρος και το ανδρικά μοκασίνια Tramezza, είναι απαραίτητα για ready-to-wear εμφανίσεις που χαρακτηρίζονται από ζωηρά χρώματα, πλεκτά ρούχα και φανελάκια που ενισχύουν την αίσθηση ελευθερίας με κάθε ενδυμασία.Διαθέτουν τρισδιάστατες διαδικασίες χειροτεχνίας με ανάγλυφη υφή που συνδυάζουν βαμβάκι και μετάξι, μαλλί και λινό, νήματα κάνναβης.
Ανάμεσα στις τσάντες, μαζί με την Ferragamo Studio Bag και την Trifolio, κάνει το ντεμπούτο του μία νεότερη προσθήκη: η εξαιρετικά απαλή τσάντα bucket που βγαίνει σε μία γκάμα εκπληκτικών χρωμάτων.