X

Marine Serre | Το μοτίβο με το μισοφέγγαρο που ήρθε να κατακτήσει τον κόσμο της μόδας

To logo που έχει γίνει δημοφιλές ανάμεσα στις celebrities.

Την αρχή έκανε η Beyonce στο Black is King: σε ένα από τα πολλά fashionable στιγμιότυπα την βλέπουμε να φορά μια στενή ολόσωμη φόρμα με το μισοφέγγαρο ως print. Παρόμοια catsuits φοράνε και οι χορευτές που την πλαισιώνουν. Τη σκυτάλη πήρε η Adele, που θέλοντας να δείξει την υποστήριξή της στη Beyonce, πόζαρε φορώντας ένα στενό top με το ίδιο ακριβώς μοτίβο: το μισοφέγγαρο.

Το viral-y famous (πλέον) μοτίβο ανήκει στo brand της γαλλίδας σχεδιάστριας Marine Serre, που ειδικά μετά την κυκλοφορία του Black is King, έγινε το topic στις συζητήσεις και τις αναζητήσεις. Σύμφωνα με το Lyst, η αναζήτηση του brand της Serre στη σελίδα του άγγιξε το 426% μέσα σ' ένα Σαββατοκύριακο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήδη, όμως, το Lyst είχε αναφέρει ότι οι αναζητήσεις για τo brand Marine Serre- με κομμάτια που οποίου έχουν εμφανιστεί σταρ όπως οι Dua Lipa, Lorde, Rosalia, Kylie Jenner- είχαν αυξηθεί από τον Μάρτιο του 2020, και συνέχιζαν να αυξάνουν κατά 22% κάθε μήνα. Ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις τα tops με το μισοφέγγαρο (όπως αυτό με το οποίο πόζαρε η Adele). 

Η 27χρονη σχεδιάστρια, Marine Serre, ξεκίνησε να κυκλοφορεί δημιουργίες με το συγκεκριμένο μοτίβο το 2017, αφού κέρδισε το LVMH prize ως πρωτοεμφανιζόμενη ανερχόμενη σχεδιάστρια. Μέχρι και το 2018, οπότε και πραγματοποίησε το πρώτο της fashion show, έχει διακοσμήσει με το ανεστραμμένο μισοφέγγαρο της κολάν, φορέματα, κουκούλες, tops και ολόσωμες φόρμες – ακόμα και την capsule συλλογή που σχεδίασε για τη Nike.

Και μπορεί το logo της να μετρά μόνο τρία χρόνια, αλλά σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Guardian, ακολουθεί την ίδια συνταγή που έκανε δυνατά και αξιομνημόνευτα τα logos της Versace, της Nike και του Gucci. "Είναι απλό, έντονο και δύσκολο να το ξεχάσει κανείς", αναφέρει το άρθρο για το μισοφέγγαρο της Serre. 

"Το φεγγάρι για εμάς είναι ένα σύμβολο, μια εικόνα, μια απεικόνιση, μια σημαία, μια γλώσσα, μια μεταφορά, ένα αντικείμενο στο οποίο πιστεύουμε: την υπέρβαση τον συνόρων, τον υβριδισμό και την ελευθερία", δήλωσε η Serre στο Dazed and Confused – που μιλάει σε δικό του άρθρο για το "μισοφέγγαρο που κατακτά τον κόσμο". 

"Είναι ένα από τα αρχαιότερα σύμβολα που υπάρχουν, είναι παρόν παντού και συνεχίζει να εξελίσσεται παράλληλα... Δεν είναι ποτέ σταθερό, αλλά την ίδια στιγμή παραμένει διαχρονικό" δηλώνει η σχεδιάστρια τονίζοντας επίσης τη "θηλυκή φύση" του συμβόλου.

Το brand της Marine Serre είναι, επίσης, ακλόνητα πιστό στην ιδέα της βιωσιμότητα – με το 50% της collection του να προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά. Θέματα που αφορούν το περιβάλλον και τις δυστοπίες του μέλλοντος αποτελούν την πηγή έμπνευσης της σχεδιάστριας, και το μισοφέγγαρο έρχεται να "δέσει" ιδανικά μ' αυτή τη φιλοσοφία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ