X

Camille Cottin | Η στιγμή που ανέβηκε στον φράχτη του Kensington φωνάζοντας το όνομα του Harry

Ο πρωταγωνιστικός ρόλος στη σειρά "Πάρε τον μάνατζέρ μου!", τη μαύρη κωμωδία της γαλλικής τηλεόρασης, χάρισε παγκόσμια δόξα στην Παριζιάνα ηθοποιό Camille Cottin.

Η συνέντευξη με την Camille Cottin  ξεκίνησε σαν κωμωδία παρεξηγήσεων: Μάταια την περίμενα στο ξενοδοχείο "Hοtel Lutetia", ενώ εκείνη βρισκόταν στο "Ritz", και η κυκλοφορία στο Παρίσι ήταν σε σημείο ακινησίας λόγω πολιτικών αναταραχών και επιδείξεων μόδας… Σενάριο αντάξιο του "Πάρε τον μάνατζέρ μου!", της σειράς στην οποία η Cottin υποδύθηκε με αξιομνημόνευτο τρόπο την αδίστακτη ατζέντισσα ταλέντων Άντρια Μαρτέλ. Όταν η Cottin εισέβαλε, τελικά, στο "Lutetia" με μία ώρα καθυστέρηση, ήταν εξαιρετικά απολογητική, καμία σχέση με τον ρόλο-alter ego της, παρότι εξίσου κομψή, ντυμένη με Dior (είναι παλιά φίλη του brand).

Το "Πάρε τον μάνατζέρ μου!" έγινε παγκόσμια επιτυχία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. "Το αστείο είναι ότι, επειδή κανείς δεν πίστευε πως θα ενδιέφερε κάποιον, χρειάστηκαν επτά χρόνια για να ολοκληρωθεί η παραγωγή" αναφέρει.

Παλτό, T-shirt και φούστα Αmi Paris, attica. Bra και παπούτσια Dior, Dior Boutique.

Παρά την έκτακτη συμμετοχή αστεριών, όπως οι Ζιλιέτ Μπινός, Ιζαμπέλ Ιπέρ και Σιγκούρνι Γουίβερ, η Άντρια υπήρξε η αδιαμφισβήτητη πρωταγωνίστρια. "Οι διαθέσεις της ήταν χαρακτηριστικά ανδρικές" εξηγεί η Cottin, που βάσισε την ερμηνεία της στον Δον Ζουάν. "Δεν την απασχολεί το πώς τη βλέπουν οι άλλοι, αλλά το πώς τους βλέπει αυτή. Νομίζω, με ενέπνευσε. Πριν την ερμηνεύσω, φοβόμουν να φερθώ αυθόρμητα". Οι πρώτες ενδείξεις για την επιτυχία της εμφανίστηκαν στο Φεστιβάλ Υποτιτλισμένων Ταινιών του Κιλκένι (Ιρλανδία), όπου σκηνοθέτες ζητούσαν να βγάλουν μαζί της selfie.

"Γύρισα και είπα στους άλλους: "Παιδιά, νομίζω ότι κόσμος ξέρει τη σειρά μας!”". Έκτοτε έχει γυριστεί η αγγλική εκδοχή, ενώ ετοιμάζεται και ταινία με το αρχικό γαλλικό καστ. "Ελπίζω να είμαι κι εγώ!" τονίζει η Cottin, αν και εξυπακούεται. Στα χρόνια που ακολούθησαν βρέθηκε να συμμετέχει σε πολλές διεθνείς παραγωγές, όπως στο πλευρό του Ματ Ντέιμον στο "Ζήτημα χρόνου", στο "House of Gucci", ενώ πολύ σύντομα θα τη δούμε δίπλα στην Έλεν Μίρεν στο "Golda". Η άριστη γνώση των αγγλικών βοήθησε αναμφίβολα την Cottin να αναγνωριστεί ως διεθνής σταρ, την οποία οφείλει στα εφηβικά της χρόνια στο Λονδίνο, όπου βρέθηκε λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του πατριού της. "Αγάπησα τη βρετανική κουλτούρα.Οι άνθρωποι ένιωθαν πιο ελεύθεροι στον τρόπο που ντύνονταν, κανείς δεν κοιτούσε τον άλλο στο δρόμο, πράγμα που γίνεται συνεχώς εδώ στο Παρίσι. Και λάτρεψα το πανκ". Ήθελε από πολύ μικρή να γίνει ηθοποιός, "όταν κατάλαβα ότι υπάρχει ένα επάγγελμα στο οποίο το μόνο που σου ζητούν είναι να παίζεις. Μόλις όμως βρέθηκα στη σκηνή, παρέλυσα από τον φόβο μου". Παρ’ όλα αυτά, παρακολούθησε μια σχολή υποκριτικής και έγινε μέλος ενός γαλλικού θιάσου.

Φόρεμα Stella McCartney, luisaworld.com.

Η πρώτη της εμφάνιση έγινε το 2013 στη γαλλική τηλεόραση με τη σειρά "Connasse", όπου υποδυόταν μια Παριζιάνα η οποία αλληλεπιδρούσε με άτυχους περαστικούς, που αγνοούσαν την ύπαρξη κρυφής κάμερας. Το 2015 για την ταινία "Connasse, Princesse des Coeurs" έπρεπε να βρεθεί στο Λονδίνο με στόχο να παντρευτεί τον πρίγκιπα Χάρι. Μου δείχνει μια φωτογραφία όπου είναι ανεβασμένη στον φράχτη του παλατιού στο Κένσινγκτον. "Είχα μείνει εκεί φωνάζοντας "Χάρι, Χάρι!” μέχρι που ήρθε ένας αστυνομικός". Αναγκάστηκε να κατέβει λέγοντας ότι είχε δεχτεί μια πρόκληση και έπρεπε να την εκπληρώσει. "Δεν ήταν και πολύ σώφρον, πρέπει να παραδεχτώ". Το αστείο είναι ότι η δούκισσα του Σάσεξ την κάλεσε να συμμετάσχει σε ένα δικό της podcast. "Δεν μπορούσα να το κάνω, αλλά σκέφτηκα ότι εδώ πληρώνονται όλα, αφού είχα προσπαθήσει να συναντήσω τον άνδρα της!" λέει.

Η Cottin σαφώς είναι διατεθειμένη να εκτεθεί για την καριέρα της. Μόλις έχει επιστρέψει από τον Μαυρίκιο, όπου πήρε μέρος στην ταινία "Ni Chaines Ni Maitres", υποδυόμενη ένα ιστορικό όσο και τρομακτικό πρόσωπο, τη Madame La Victoire, κυνηγό σκλάβων, η οποία ήταν χειραφετημένη για την εποχή της, αλλά, λόγω των θρησκευτικών πιστεύω της, θεωρούσε πως τα θύματά της δεν είχαν ψυχή. "Ήθελα να ρίξω φως σ’ αυτό το πρόσωπο, όμως δεν υποστηρίζω τη σκοτεινή πλευρά της ιστορίας". Η σκλαβιά στις γαλλικές αποικίες είναι ένα θέμα που δεν έχει ποτέ αγγίξει το γαλλικό σινεμά, όπως τονίζει η ίδια. "Και στον Μαυρίκιο είναι ακόμη τεράστιο ταμπού. Σήμερα οι συνέπειες πλέον είναι οικονομικής φύσεως, όπου υπάρχει μια κοινότητα μαύρων που ζουν σε πολύ συγκεχυμένες συνθήκες".

Σε αυτή τη σελίδα: Ολόσωμη φόρμα Stella McCartney, luisaworld.
com. Στην απέναντι σελίδα: Kοστούμι Michael Kors, michaelklors.global.

Η άλλη ταινία στην οποία έχει συμμετάσχει είναι βρετανική: το "Μυστήριο στη Βενετία" του Κένεθ Μπράνα, με αφετηρία την ιστορία της Άγκαθα Κρίστι "Hallowe’en Party" και ένα σπουδαίο καστ, όπως οι Τίνα Φέι, Μισέλ Γιο και Τζέιμι Ντόρναν – συν, φυσικά, τον ίδιο τον Μπράνα, με τo χαρακτηριστικό μουστάκι του Πουαρό. "Ήταν μεγάλη μου τιμή που ο Μπράνα με συμπεριέλαβε στην ομάδα του, θαυμάζω απεριόριστα τη δουλειά του" λέει η Κοτέν. Η ιστορία είναι μια πρόκληση στη λογική του Πουαρό, ο οποίος, παρότι τον έχουν προσκαλέσει να παρακολουθήσει μια συνεδρία, δεν πιστεύει στα φαντάσματα (αντίθετα, η Κοτέν φαίνεται ότι πιστεύει, καθώς μου αφηγείται γι’ αυτό το παλάτσο στη Βενετία που θεωρείται στοιχειωμένο και δεν μπορεί να πωληθεί). Ο ρόλος της είναι αυτός της Όλγκα Σέμινοφ, μιας οικονόμου, πρώην καλόγριας, που έχει αναλάβει υπό την προστασία της ένα αγόρι ορφανό από μητέρα, στο οποίο είναι αφοσιωμένη. "Ή έτσι δείχνει" λέει μ’ ένα κλείσιμο του ματιού.

Αναρωτιέμαι αν θα αφήσει τα παιδιά της να δουν την ταινία, ένα 13χρονο αγόρι και την 8χρονη κόρη της. "Δε βλέπουν ποτέ τις δουλειές μου" παρατηρεί. Παρά τη διεθνή καριέρα της, έχει καταφέρει να κρατήσει πολύ χαμηλό το προφίλ της οικογενειακής της ζωής. "Μπορεί να παθιαστείς με την καριέρα σου – δεν είναι εύκολο να ζεις με μια ηθοποιό. Χάρη στον σύντροφό μου, ξέρω ότι η ζωή και οι άνθρωποι γύρω μου μετράνε περισσότερο". Πόσο υπέροχα διαφορετική από την Άντρια Μαρτέλ…

Κείμενο: Lydia Slater. Φωτογραφίες: Luc Braquet. Styling: Tania Rat-Patron.